Vračila/Povračila
VRAČILO BLAGA
Od pogodbe lahko odstopite v 14 dneh od prejema naročila tako, da izpolnite obrazec za vračilo (izberite Vrni ).
Dokumente vam bomo nato poslali na vaš e-mail naslov, da nam blago pošljete nazaj. Denar vam bomo povrnili v 14 dneh po dostavi blaga na naš naslov. Povratni naslov je:Vračilo blaga iz naročila št. (številka vašega naročila)
Packeta Adriatic d.o.o.
ID 97678241
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana
Ne pošiljajte blaga brez izpolnjenega obrazca. V tem primeru pošiljke ne bomo mogli povezati z vašim naročilom in obdelati zahtevka.
- Blago ne sme kazati znakov obrabe, uporabe ali poškodbe.
- Blago mora biti skrbno zapakirano, najbolje v škatli, v kateri vam je bilo blago poslano, da se med prevozom ne poškoduje.
- Če vračate blago v originalni embalaži (npr. čevlje), ne prilepite nalepke za pošiljanje ali napišite naslova neposredno nanjo. Škatlo najprej zavijte v folijo, papir ali jo položite v drugo škatlo.
- Prosimo, ne pošiljajte blaga po povzetju, saj takih pošiljk ne moremo sprejeti.
Ne nudimo storitve brezplačnega vračila. Neposredne stroške vračila blaga nosi stranka.
Denar običajno vrnemo takoj po prejemu blaga na naš naslov, vendar najpozneje v 14 dneh.
IZMENJAVA BLAGA
REKLAMACIJA BLAGA
Vsaka stranka, ki je kupila blago na spletni strani www.willsoor.si, ima pravico do reklamacije v 24 mesecih po prejemu blaga. Kupec je dolžan dobavljeno blago pregledati takoj po prejemu. O morebitnih vidnih napakah ali pomanjkljivostih nas mora obvestiti v 3 delovnih dneh. Vse reklamacije bodo obravnavane v 30 dneh. V primeru upravičene reklamacije vam povrnemo nastale stroške.
Izpolnite obrazec za pritožbo (izberite reklamacijo) s podrobnim opisom težave in priložite fotografije. Ko bomo prejeli vašo pritožbo, vas bomo kontaktirali z napotki za nadaljnje ukrepanje.
Za sprejem zahtevka ni vedno treba poslati blaga nazaj - poškodovanih izdelkov, vključno z embalažnim materialom ne mečite stran. Vse shranite za čas trajanja zahtevka.
Pošiljki je treba priložiti kopijo računa. Če je bil izdelek poslan v originalni škatli, vrnite tudi to. Garancija ne zajema:
- poškodbe, nastale med prevozom (za te poškodbe je odgovorno prevozno podjetje);
- poškodbe zaradi dolgotrajne napačne uporabe in naravne obrabe;
- poškodbe zaradi nepravilne ali nenormalne uporabe;
- poškodbe zaradi zunanjih dejavnikov in nepravilnega ravnanja.
Reševanje sporov na spletu
- Komisija EU je ustvarila platformo za izvensodno reševanje sporov, ki je stopila v veljavo s 15.februarjem 2016. Ta potrošnikom omogoča reševanje sporov, povezanih s spletnimi naročili, brez zahteve po sodnem postopku, ki vključuje sodišča in sodnike. Postopek reševanja sporov je na voljo na sledeči spletni povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- next SALE, s.r.o. ni dolžan in žal ne more sodelovati pri nobenem takšnem nadomestnem reševanju sporov pred izvensodnimi (zunajsodnimi) subjekti. Če imate pritožbo, nas prosimo kontaktirajte na info@willsoor.si.
Spletni prodajalec
next Sale, s.r.o.
Poštovní 244
739 61 TŘINEC
IČO: 01558951
DIČ: CZ01558951
NISTE PREPRIČANI KAKO NADALJEVATI?
Kontaktirajte nas preko e-naslova info@willsoor.si