Willsoor / FAQ

FAQ

Kako izbrati pravo velikost?

Z navigacijo na levi strani zaslona prelistajte naš katalog. Najljubše izdelke lahko filtrirate glede na njihovo velikost, barvo, vrsto itd. Za več informacij si oglejte stran TABELE VELIKOSTI IN MERITVE.

Je vse, kar ponujate, na zalogi?

Da, vse kar vidite na Willsoor.si je trenutno na spletu, na zalogi in pripravljeno za odpremo v naslednjih 48 urah! Na žalost pa, če izdelek ni prikazan na spletni sliki, trenutno ni na voljo.

Kakšna je cena dostave?

Izkoristite brezplačno dostavo za naročila nad 100 €. Naša standardna evropska cena dostave znaša 5,9€ ali 5,5€. Preberite več o POGOJIH DOSTAVE.

Ali je bilo moje naročilo poslano?

Vsa naročila pošljemo čim hitreje, vendar upoštevajte, da lahko med razprodajami in dnevi največjega nakupovanja pride do zamud pri pošiljanju. Čas dostave se šteje od dneva, ko prejmete e-mail sporočilo o odpremi. Običajno pošiljamo v 48 urah.

Kakšen je vaš pravilnik o vračilu?

Če z nakupom niste povsem zadovoljni, lahko neželene izdelke vrnete v 14 dneh od nakupa z veljavnim računom. Izvedite več: PRAVILA IN NAVODILA ZA VRAČILA IN POVRAČILA

Najprej se seznanite z...

Kako izbrati blago na Willsoor.si?

Vsi naši izdelki so razdeljeni v glavne kategorije zgoraj. V vsaki kategoriji lahko najprej izbirate po spolu, nato preidete v ustrezno podkategorijo in izberete želeno velikost, barvo ali tip. Določeno ime izdelka lahko poiščete tudi z uporabo zavihka za iskanje na vrhu zaslona.

Iščem poslovne srajce po meri.

Žal v naši ponudbi trenutno ni srajc po meri.

Od kod prihaja Willsoor in katere vrste materiala uporabljate?

Srajce in oblačila Willsoor se šivajo v Evropski Uniji. Tkanine uvažamo iz francoskih, italijanskih, avstrijskih, čeških in egiptovskih tekstilnih tovarn. Kakovost izvedbe je naša najpomembnejša prioriteta.

Ali lahko naročim po telefonu ali e-mailu?

Da, lahko! Kontaktirajte nas.

Ali cena izdelka vključuje dostavo?

Ne. Cena artikla vsebuje samo ceno artikla. Naša standardna evropska cena dostave je 5,9 € ali 5,5 €. Izkoristite brezplačno dostavo za naročila nad 100 €.

Kaj točno pomeni izraz "čas odpreme"?

To je čas, ki ga potrebujemo za obdelavo vašega naročila, pakiranje in pošiljanje blaga. Nato je odvisno od dostavne službe, koliko časa bo potrebovala za dostavo paketa. Običajno pošiljko odpošljemo v 48 urah.

Ali moram postati član, da lahko oddam naročilo?

Za oddajo naročila vam ni treba biti član. Registrirani uporabniki lahko spremljajo stanje naročila prek spleta. Ustvarjanje računa je brezplačno, hitro in enostavno.

Ali moram potrditi svoje naročilo?

Naročila vam ni treba potrditi ne po telefonu ne po e-mailu. Ko boste oddali naročilo, vam bomo mi poslali potrditveni e-mail.

Katere vrste plačil sprejemate na Willsoorju?

Sprejemamo plačila mednarodnega bančnega nakazila in sistema PayPal. Način plačila lahko izberete med oddajo naročila.

Garancija in druga jamstva

Vsak Willsoor.si kupec je upravičen do reklamacije izdelkov v primeru napake v 24 mesecih po dobavi. Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh. Omogočamo jasne dobavne pogoje v skladu z zakonodajo in tako minimiziramo vaše pomisleke.

Naročanje...

Kako lahko spremljam dostavo?

Če ste registrirani, lahko vse pomembne informacije najdete v svojem uporabniškem profilu. Status naročila lahko preverite tudi prek e-maila. Posamezne stopnje naročila so naslednje: "Potrjeno", "Čaka na plačilo" ali "Odposlano".

Zakaj nisem prejel e-maila o svojem naročilu?

Morda imate zabeležen neaktualen e-mail ali pa spam blocker filtering filtrira e-maile iz našega sistema.

Kako lahko zagotovim, da bo paket dostavljen, četudi ga ne morem osebno podpisati?

Podrobnosti o dostavi se lahko razlikujejo glede na ponudnika dostavnih storitev v vaši državi. Nekatere dostavne službe lahko celo zahtevajo vaš podpis!

Ali dostavljate čez vikend?

Ne, ponudniki dostavnih storitev ne dostavljajo ob koncih tedna.

Kako lahko prestavim datum odpreme naročila?

Seveda! Le sporočite nam, kateri datum vam najbolj ustreza (pri oddaji naročila lahko uporabite polje "Komentar"), mi pa bomo poskrbeli za vse ostalo.

Ali me je dostavna služba dolžna kontaktirati?

Ni obveznosti glede tega, kdaj in kako naj vas dostavna služba kontaktira. Večina dostavnih služb stranke kontaktira po telefonu ali prek SMS sporočila na dan dostave.

Ali lahko spremenim ali prekličem svoje naročilo, čeprav sem že kliknil "Pošlji"?

Če naročilo še ni predaleč v postopku obdelave, ga lahko popravimo za vas. Kontaktirajte nas.

Hkrati sem izvedel več naročil. Ali jih lahko dobim v enem paketu?

Preprosto, napišite sporočilo v razdelek za komentarje pri oddaji naročila ali KONTAKTIRAJTE NAS. Tako ali tako spakiramo en paket za eno ime :)

Registriran sem, ampak sem pozabil geslo. Kaj naj naredim?

Pojdite na našo prijavno stran in kliknite "Ste pozabili geslo?". Nato uporabite veljavni e-mail naslov, ki ste ga uporabili pri registraciji. Novo geslo bo poslano neposredno na vaš e-mail naslov. Uporabite to geslo in nadaljujte z novim nakupom. :)

Po dostavi...

Ali je mogoče stopiti v stik z vami?

Z vprašanji o velikostih, dobavnih pogojih in načinih plačila nas kontaktirajte po telefonu ali e-mailu. Kontaktirate nas lahko tukaj!

Kako lahko nekaj zamenjam?

Če z nakupom niste povsem zadovoljni, lahko neželene izdelke vrnete v 14 dneh od nakupa z veljavnim računom. Več informacij o tem.

Kako vrnem izdelek?

Shranite račun, ki ste ga prejeli s paketom. To je vaše potrdilo v primeru, da boste morali vrniti svoj(e) izdelek(e)! Več o tem.

Kje je moje povračilo?

Povračila običajno izvedemo v približno 5-7 delovnih dneh po prejetju vašega paketa!

Vaš račun na Willsoor.si

Pozabil sem geslo.

Pojdite na našo prijavno stran in kliknite "Ste pozabili geslo?". Nato uporabite veljavni e-mail naslov, ki ste ga uporabili pri registraciji. Novo geslo bo poslano neposredno na vaš e-mail naslov. Uporabite to geslo in nadaljujte z novim nakupom. :)

Vpišite se v našo mailing listo in pridobite 10% popusta