info@willsoor.si

FAQ

Pred naročilom

Kako izbrati pravo velikost?

V naši ponudbi lahko izberete srajco glede na svojo višino, tip postave in želeni ovratnik. Pregledna navigacija na levi strani bo poskrbela za hitro in priročno iskanje. Za druge izdelke lahko uporabite tudi dodatne parametre filtriranja. Pri večini izdelkov je na voljo pregledna tabela velikosti.

Ali so izdelki na zalogi?

Vsi izdelki, ki jih je mogoče naročiti, so na zalogi. Če izdelka v izbrani velikosti ni na zalogi, lahko uporabite Watchdog funkcijo - vnesite svoj e-poštni naslov in obveščeni boste takoj, ko bo izdelek na zalogi. Oblačila izdelujemo v kolekcijah, zato je velika večina naše ponudbe običajno na voljo do porabe zalog. Če niste prepričani, nas brez zadržkov kontaktirajte.

Kakšne so možnosti dostave in plačil ter cene?

Pregled vseh možnosti dostave in plačil je na voljo TUKAJ.

Kako lahko vrnem blago?

Vse informacije o zamenjavah in vračilih so na voljo TUKAJ.

Ali Willsoor izdeluje srajce po meri?

Na voljo je široka paleta moških srajc klasičnega in slim kroja glede na na 4 višine, ki zagotavljajo popolno prileganje tako nižjim kot višjim moškim. Različne vrste ovratnikov se prilagajajo različnim tipom obraza. Za ženske so na voljo srajce v oprijetih in širših velikostih. Visoke ženske bodo našle tudi podaljšane srajce, tako da se vsak kos povsem prilega.

Koliko časa bo trajala dostava mojega paketa?

Naročila po povzetju so običajno poslana v 2 delovnih dneh po potrditvi. Če se odločite za plačilo vnaprej, bomo pošiljko poslali v 2 delovnih dneh po prejemu plačila.

Ali se moram ob naročilu registrirati?

Naročilo lahko oddate brez registracije. Vendar ima registracija številne prednosti - spremljate lahko stanje trenutnega naročila ali preverite starejša naročila. Z registracijo zbirate tudi dobroimetje, ki ga lahko uporabite pri prihodnjih nakupih. Več informacij o dobroimetju lahko najdete TUKAJ.

Izvedba naročila

Spletnega plačila ni bilo mogoče dokončati, kako lahko plačam svoje naročilo?

Uporabite povezavo za plačilo v e-poštnem sporočilu o potrditvi naročila. Če ste registrirani, boste v svojem uporabniškem računu poleg naročila našli možnost za izvršitev plačila.

Kako lahko preverim status svojega naročila?

Ko bo pošiljka pripravljena za odpošiljanje, vas bomo o trenutnem stanju obvestili po e-pošti. Če ste registrirani, lahko spremljate trenutno stanje naročila neposredno v svojem računu.

Nisem prejel e-poštnega sporočila o potrditvi naročila.

Možni razlog za neuspele dostave e-poštnega sporočila je napačno vnesen e-poštni naslov med postopkom naročanja (če ste se zatipkali). V tem primeru se obrnite na nas, da bomo lahko popravili e-poštni naslov in potrdili vaše naročilo. Priporočamo tudi, da preverite mapo SPAM ali neželena pošta, kamor je bilo morda pomotoma odloženo e-poštno Willsoor sporočilo.

Ali lahko svoje naročilo prevzamem osebno?

Naša e-trgovina ne omogoča osebnega prevzema.

Kako lahko prekličem naročilo?

Če želite preklicati naročilo, se čim prej obrnite na našo službo za pomoč strankam. Naša ekipa bo preverila trenutni status vašega naročila in vam glede na fazo obdelave zagotovila informacije o možnostih preklica.

Sem že registrirana stranka, vendar se ne morem prijaviti.

Eden najpogostejših razlogov za težave s prijavo je napačno uporabniško ime (e-poštni naslov) ali geslo. Priporočamo, da na prijavni strani kliknete na povezavo „Ste pozabili geslo?“, kjer lahko ustvarite novo geslo. To bo samodejno poslano na e-poštni naslov, ki ste ga vnesli med registracijo. Če se z novim geslom še vedno ne morete prijaviti, se obrnite na nas in z veseljem vam bomo pomagali rešiti nastalo situacijo.

Ob prejemu pošiljke

Kako nas kontaktirati?

Potrebujete pomoč za karkoli? Naša služba za pomoč strankam je tu za vas. Naše kontaktne podatke najdete TUKAJ.

Kako lahko vrnem naročene izdelke?

Vse informacije o zamenjavi in vračilu najdete TUKAJ.

Kako lahko zamenjam velikost naročenega izdelka?

Zamenjava izdelkov pri nas je enaka vračilu na podlagi odstopa od pogodbe. Postopek poteka tako, da nam pošljete blago, ki ga želite vrniti, mi vam vrnemo denar, vi pa lahko samostojno oddate novo naročilo. Vse informacije v zvezi z zamenjavo in vračilom najdete TUKAJ.

Kaj moram predložiti ob vračilu blaga?

Če želite vrniti izdelek, obiščite stran  Zamenjave, Vračila, Reklamacije in izpolnite obrazec za vračilo. Upoštevajte, da morajo imeti vrnjeni izdelki originalne oznake in ne smejo kazati znakov obrabe. Vaša zahteva bo obravnavana v najkrajšem možnem času, najpozneje pa v 14 dneh po prejemu pošiljke.

Prejel sem drugo blago, kot sem ga naročil. Kako ga lahko zamenjam?

Pokud jste obdrželi jiné zboží, než je v objednávce, kontaktujte prosím náš zákaznický servis .Ujišťujeme vás, že se postaráme o hladký průběh nápravy, aby vše bylo vyřízeno co nejrychleji a k vaší spokojenosti.

Če ste prejeli drugo blago, kot ste ga naročili, se obrnite na našo službo za pomoč strankam. Prepričani smo, da bo vse rešeno brez težav in kar se da hitro ter v vaše zadovoljstvo.

Newsletter

Vpišite se v našo mailing listo in pridobite 4 € popusta